wtorek, 21 stycznia 2014

21/01/14 Friends Tag




Hej mam, dziś dla was Best friends tag :) Jest u mnie dziś Todzia, więc trzeba było ją wykorzystać :) Mamy trochę czasu przed wyjściem, ze znajomymi. Mam nadzieje, że zaciekawi was nasz post
T-Todzia
W- Wicia

1. Jak i gdzie się poznałyście?
T,W- przez brzuszki naszych mam :)

2. Jakie jest Wasze najlepsze wspólne wspomnienie?
T,W- Wakacyjne wyjazdy na domki, bawienie się w żółwie ninja, podchody itp :)

3. Opiszcie siebie jednym słowem.
T- KochanaNajlepszaNajpiękniejszaDancereczka
W- Dancehallqueen

4. Wymarzona praca Twojej przyjaciółki?
T- Wicia to psycholog albo wizażysta
W- Todzia by chciała być notariuszem :)
5. Co Was w sobie denerwuje?

T- to, że Wicia w siebie nie wierzy
W- Todzia nie jest ogarnięta.

6. Jak mogłybyscie gdzies razem pojechać gdzie by to bylo?
W,T - Jamajka, Sulęczyno, IIoret de mar

7. Najlepszy kawał , żart , z którego tylko wy sie smiejecie ?
T- Śmiech Wici.

8. Komu zajmuje dłużej wyszykowanie się rano?
Todzia się dłużej myje, lecz ja się dłużej ogarniam, ale to i tak ja na Todzie czekam :)

9. Ulubiona pora roku Twojej przyjaciółki ?
W,T- LATO!!

10. Ulubiona piosenka Twojej przyjaciółki?
T- Wicia najbardziej lubi śpiewać - nie ma wody na pustyni Bajmu
W- Todzia nie ma ulubionej piosenki :)

11. Szpilki czy płaskie buty ?
T,W- Air Maxy

12. Spodnie czy sukienki?
T,W- Spodnie

13. Ulubione zwierzę Twojej przyjaciółki?
T,W - Pingwin

14. Co najbardziej w sobie lubicie?
W,T- całe jesteśmy zajebiste !!! :D

15. Komedia, horror czy filmy romantyczne?
W,T- Komedia, a Wicia jeszcze horror

16. Blackberry czy Iphone ?
W,T- Iphone

17. Ulubiony film?
W,T - Gorący towar

18. Macie wspólne hobby?
W,T - Dancehall

19. Ulubiony program telewizyjny?
W,T- Perfekcyjna pani domu

20. Jak pieszczotliwie na siebie mówicie?
W- Nikolinka, Nikolka, Tadeusz, Taborecik.
T- Gwiazda, Wiktor, Wiciuś,

21. Jesteście do siebie podobne?
W- Tak, a szczegolnie dziś !!
T- Nieeeeeee, ja mam inną pape!

22. Która jest starsza?
Nikola ma 16, a Wicia 18

23. Ulubiona marka?
W,T- Nike, H&M


Poznałam dziewczynę która robi bardzo ładne wyglądy blogów, jak macie problem z tym to odzywajcie się do Andzeli link będzie poniżej :D Dziękuję :*
http://andziablogangelika.blogspot.com/


5 komentarzy:

  1. nmzc ja dziekuje ze o mnie wspomnialas

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ! Pytałaś o obserwacje ja już , i czekam na ciebie ;)
    http://definition-of-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tag :) Bardzo ciekawe odpowiedzi.
    Pozdrawiam serdecznie
    http://yudemere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy post :)

    http://squirtpride.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł na post ;) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń