poniedziałek, 17 grudnia 2012

17/12/12


Zima nas zaskoczyła, raczej już nie zima, a jedna wielka chlapa... wiec zdjęcia wypadły w pomieszczeniu, ale przynajmniej na tle pięknego graffiti w studiu tanecznym do którego uczęszczam ;)
Już za tydzień święta szczerze nie czuje ich, mimo tych wszystkich reklam i udekorowanego mieszkania. Mam nadzieje, ze będę miała czas aby dodać świąteczny post wraz z życzeniami jak również strojem dnia :)
Miłego oglądania, mam nadzieję, ze OOTD się spodoba :)


Gdyby nie Miss.sasanja to nie kupiłabym tej marynarki ;) a teraz jestem zadowolona z zakupu jej :)







Szalik : pieece

buty: lasocki
spodnie : bershka
koszulka : H&M
Marynarka: Sh
torebka: No name

Zdjęcia : Magda Datta 




9 komentarzy:

  1. świetne buty i marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marynarka faktycznie całkiem zacna ;)
    Szkoda tylko, że nie pokazałaś dokładnie nadruku na koszulce, bo jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie dziękuje, własnie żałuje, że nie miałam zrobionego żadnego zdjęcia nadruku, ale się też trochę nie dziwie, bo zdjęcia były robione, że tak powiem na spontanie (10 min przed treningiem). Lecz przy okazji kolejnego Stroju Dnia z udziałem tej koszulki, zrobimy też zdjęcie nadruku. ;) Więc zachęcam do zaglądania na mojego bloga ;)

      Usuń
  3. buciki i marynarka są śliczne !! <3
    fajny blog zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. marynarkę i buty masz mega!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń