sobota, 16 lutego 2013

16/02/13

Wstawiam dziś mix rożnych zdjęć z przed ostatnich paru miesięcy :)

mój kotek <3 - masz jakiś problem?

W Baninie (wieś obok gdańska). Byłyśmy tam w wesołym miasteczku :)

Szłam z moja kuzynką na trening, po nocy kina czyli po godzinie snu :)

no, ale treningi przynoszą efekty - zawody :)

Czekolada z żelkami - Omnomnom


Zdjęcia z warsztatów w Warszawie z A Ni Mal'em


zdjęcie z Mc Donald musi być :)  


Szalejemy w dresikach o 5 rano :) 


Nasza Ekipa - So So jammin - Wigilia taneczna :)


Kot mojej przyjaciółki - chudzinka fruzia


Hahahah - jak można jeść kotlety sojowe A LA SCHABOWE :)


Szczotka, Pasta, Kubek, Ciepła woda, tak się zaczyna wielka przygoda


Zdjęcie z dziś, byłyśmy na Musicalu "Metro" w Ergo Arenie


Moja śliczna czapka - Prezent od przyjaciółki :)



Dziękuje za uwagę :)

4 komentarze:

  1. Ten mały koteczek jest cudny, nie moge się napatrzeć, słodziaczek kochany ;)

    Zapraszam również do mnie - nowy wpis: ilonastejbach.blogspot.com

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ze jest piękna, ale jest jeden problem zaginęła :(:( no pewnie, ze zobaczę i bede obserwować :D -Wicia

      Usuń
  2. Świetny blog, gratuluję :)
    Nie mam własnego, jednak chciałabym Cię zaprosić na pewnego niezwykłego bloga, który odmienił moje życie. Ta cała strona to tak naprawdę pewnego rodzaju akcja, fajnie jeśli się w nią aktywnie włączysz lub przynajmniej wspomożesz - obserwując
    "Mogę zmienić świat tylko z Tobą" - słowa Kiry autorki bloga.
    f-me-i-am-famous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń