poniedziałek, 2 września 2013

2/09/13

Hej, jak wam minęło rozpoczęcie roku? Szczerze, ja nie tęskniłam za murami mojej szkoły, jak i również za moją klasa, spoko jeszcze półtorej roku i będzie po liceum, ale dziś nie o tym, dziś chciałabym zrobić ulubieńców Wakacji- kosmetycznych. Uznałam, ze mam parę rzeczy, które uważam za warte polecenia, może komuś się coś spodoba i pomogę. 


Pierwszym kosmetykiem jest tusz do rzęs firmy Rimmel - Max BOLDCURVES, jak widzicie ma szczoteczkę do podkręcanie rzęs, ale również je wydłuża i pogrubia, bardzo długo szukałam tuszu który będzie się u mnie sprawdzał i w końcu. Nie wiem czy tylko ja, ale lubię świeże tusze, dla mnie najlepiej działają. :)



Szampon do włosów Garnier Fructis Goodbye Damage. Bardzo dobrze myje włosy, pieni się dobrze i wg mnie jest wydajny, ja nigdy nie oczekuje dużo od szampony dlatego, ze odżywki, maski itp, są od tego, aby włosy odżywiać, odbudowywać czy np zapobiegać rozdwajaniu się włosa.


BB Cream- Garnier, fajny lekki krem koloryzujący ja mam w kolorze medium, w lato się sprawdzał, ma 1 minus twarz po nim bardzo się świeci i trzeba ją zmatowić pudrem. 


Rimmer - eyeliner w kałamarzu, kolor czarny, ja wolę taki eyeliner niż w słoiczku, jest dla mnie wygodniejszy i szybciej się nim malujemy :)

Teraz moje ulubione 2 zapachy, oby dwa z firmy Moschino, Love i Hippy Fizz, bardzo świeże, lekkie kojarzą mi się z latem, 


Eveline, odżywka do paznokci 8w1 wiem, że są podzielone zdania na jej temat, mi się jak najbardziej sprawdza, to trzeba się przekonać na swoich pazurkach.


Pantene serum do włosów - ja je stosuje przed prostowaniem włosów, ona je nawilża i się nie puszą. 

Sayoss odżywka Silicone Free, fajna odżywka, zauważyłam zmianę od kiedy jej stosuje, jest bez silikonów i parabenów- SAME PLUSY


Bronzer W7 Honolulu fajny bronzer sprawdza się i jego cena też jest super.



Maseczka do twarzy z Nivea, z niebieska glinka- oczyszczająca, bardzo dobrze działa nasza skóra jest po niej odżywiona i nawilżona :)






Mam nadzieje, ze coś znalazłyście dla siebie, dziękuje za przeczytanie i do następnego razu. Pa PA

Wicia ; *



1 komentarz:

  1. fajnie prowadzony blog:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń